torsdag 3 november 2011

Gravsmyckning!






Då är det gravsmyckning i helgen! Här bjuder jag på några söta hjärtan som är perfekta att lägga på graven. När rosorna och nejlikorna har gjort sitt är det bara att byta ut dem till en ny blomma eller klämma i en taklök istället. En dekoration som med lite underhåll håller hela vintern.




Har inte hunnit att göra någon till mammas grav men ska göra det i morgon innan dörrarna till Camillas Blommor slår upp. Får börja lite tidigare helt enkelt. Jag har en tuff vecka, jag är inne på min sjunde dag nu och är inte ledig förrän nästa vecka. Helgen träffar ni mig på IKEA.




Välkomna till Camillas Blommor i morgon!




2 kommentarer:

Elisa Day sa...

Otroligt vacker gravdekoration. Brukar inte gilla dom som ofta finns hos floristerna. För mycket religiöst osv. Men den här var så vacker.

Sallys hus sa...

Hej hej!

Oj vad inlägg jag hade missat nu...
Så kan det bli ibland när man inte har så mycket tid..:(
Men duuu vad mycket fint....Inte bara hjärtat i detta inlägg...
Den jätte stora kransen med alla ljusen..kransen med 4 ljus...o jag gillade särskillt de där små dekorationerna med blockljusen....såååå himla fint med kanel runt om o lilla granriskransen....ooooo ååå...vad jag blev pysselsugen.....;)
Usch vad jobbigt att jobba så där många dagar i sträck! Jag vet för jag har gjort det allt för många gånger i mitt liv....nu njuter jag av att vara ledig lite mer....fast tid......!!..inte har jag mer tid för det...konstigt!!
Kram o ha en fin dag!
Katarina